SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

250 tys. widzów „Rodzinnego interesu” w TV Puls

Trzeci sezon serialu Telewizji Puls „Rodzinny interes” po niemal dwóch tygodniach emisji śledzi średnio 252 tys. osób. W porównaniu do emitowanego rok temu początku drugiego sezonu produkcja notuje wzrosty oglądalności.

Telewizja Puls „Rodzinny interes 3” pokazuje w dni powszednie o godz. 17.00, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia 9 pierwszych odcinków (pokazanych do 10 września) wyniosła 252 tys. osób. Przełożyło się to na 2,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 657 tys. widzów w 4+.

Wyższe wyniki serial „Rodzinny interes” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 4,48 proc., a w DVB-T 16-49 - 7,49 proc.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził szósty odcinek nowej serii, wyemitowany 7 września br. Oglądało go 298 tys. osób (3,41 proc. udziału).

W porównaniu do emitowanego rok temu początku drugiego sezonu produkcja zyskała 23 tys. widzów. W okresie od 30 września do 10 października drugi sezon śledziło 229 tys. widzów, co dało TV Puls odpowiednio 2,36 proc., 3,07 proc., 4,33 proc. i 6,26 proc. udziału.

TV Puls w paśmie nadawania „Rodzinnego interesu” (pasmo 17.00-17.59.59 - dni powszednie) zajmuje siódme miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+, piąte - w grupie 16-49, szóste - w DVB-T 4+ i piąte - w DVB-T 16-49.

„Rodzinny interes” to serial opowiadający o dwójce przyjaciół z dzieciństwa Wojtku i Ryszardzie (w tych rolach Marek Krupski i Ireneusz Dydliński), którzy wychowali się w domu dziecka, a po latach postanowili otworzyć warsztat samochodowy.

W serialu zagrają też także Katarzyna Taracińska-Badura, Marta Klubowicz, Magdalena Modra-Krupska, Dariusz Kordek, Roman Szczeblewski i Patryk Janas. W tym sezonie w rolach gościnnych występują m.in. Antek Smykiewicz (premiera odcinka z jego udziałem odbyła się 8 września) oraz romska piosenkarka Patrycja Runo (emisja w październiku).

Producentem wykonawczym nowego serialu TV Puls jest firma Outset Films, która m.in. stworzyła „Sekrety rodziny” i „Gliniarzy”.

Telewizja Puls wraz z aktorami serialu „Rodzinny interes” - Romanem Szczeblewskim i Patrykiem Janasem - przygotowała teledysk promujący serial.

Udział TV Puls w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,50 proc., a Puls 2 - 1,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 250 tys. widzów „Rodzinnego interesu” w TV Puls

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Jaką pustą amebą trzeba być by takie para gnioty chcieć oglądać ??
odpowiedź
User
Piotr
Tylko Puste Ameby oglądają takie para gnioty bo normalni ludzie tego gówna nie oglądają.
odpowiedź
User
Adam
Do Piotr.
No i podobnie tylko ameby oglądają przykładowy kicz i tandeta jakim jest Uzdrowisko.
odpowiedź