250 tys. widzów „Rodzinnego interesu” w TV Puls
Trzeci sezon serialu Telewizji Puls „Rodzinny interes” po niemal dwóch tygodniach emisji śledzi średnio 252 tys. osób. W porównaniu do emitowanego rok temu początku drugiego sezonu produkcja notuje wzrosty oglądalności.
Telewizja Puls „Rodzinny interes 3” pokazuje w dni powszednie o godz. 17.00, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia 9 pierwszych odcinków (pokazanych do 10 września) wyniosła 252 tys. osób. Przełożyło się to na 2,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 657 tys. widzów w 4+.
Wyższe wyniki serial „Rodzinny interes” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 4,48 proc., a w DVB-T 16-49 - 7,49 proc.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził szósty odcinek nowej serii, wyemitowany 7 września br. Oglądało go 298 tys. osób (3,41 proc. udziału).
W porównaniu do emitowanego rok temu początku drugiego sezonu produkcja zyskała 23 tys. widzów. W okresie od 30 września do 10 października drugi sezon śledziło 229 tys. widzów, co dało TV Puls odpowiednio 2,36 proc., 3,07 proc., 4,33 proc. i 6,26 proc. udziału.
TV Puls w paśmie nadawania „Rodzinnego interesu” (pasmo 17.00-17.59.59 - dni powszednie) zajmuje siódme miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+, piąte - w grupie 16-49, szóste - w DVB-T 4+ i piąte - w DVB-T 16-49.
„Rodzinny interes” to serial opowiadający o dwójce przyjaciół z dzieciństwa Wojtku i Ryszardzie (w tych rolach Marek Krupski i Ireneusz Dydliński), którzy wychowali się w domu dziecka, a po latach postanowili otworzyć warsztat samochodowy.
W serialu zagrają też także Katarzyna Taracińska-Badura, Marta Klubowicz, Magdalena Modra-Krupska, Dariusz Kordek, Roman Szczeblewski i Patryk Janas. W tym sezonie w rolach gościnnych występują m.in. Antek Smykiewicz (premiera odcinka z jego udziałem odbyła się 8 września) oraz romska piosenkarka Patrycja Runo (emisja w październiku).
Producentem wykonawczym nowego serialu TV Puls jest firma Outset Films, która m.in. stworzyła „Sekrety rodziny” i „Gliniarzy”.
Telewizja Puls wraz z aktorami serialu „Rodzinny interes” - Romanem Szczeblewskim i Patrykiem Janasem - przygotowała teledysk promujący serial.
Dołącz do dyskusji: 250 tys. widzów „Rodzinnego interesu” w TV Puls
No i podobnie tylko ameby oglądają przykładowy kicz i tandeta jakim jest Uzdrowisko.