515 tys. widzów „Tylko jeden”. Polsat wiceliderem w 16-49
Nowy reality-show „Tylko jeden” gromadził średnio 515 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w 4+, ale w 16-49 stacja była wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 6,88 mln zł.
Program „Tylko jeden” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 22.05, w okresie od 6 marca do 1 maja br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 515 tys. widzów, co przełożyło się na 4,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 3 kwietnia, który zainteresował 630 tys. widzów.
Polsat w czasie emisji nowego projektu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne, co dało mu 6,39 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP2 (gł. „Star Voice. Gwiazdy mają głos”, programy muzyczne oraz filmy fabularne; 5,32 proc.), a trzecie - TVP1 (gł. filmy; 4,99 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „Tylko jeden” wyniosły 6,88 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Zwycięzcą programu został Tomasz Romanowski, który w finale pokonał Marcina Krakowiaka. Nagrodą dla zwycięzcy jest zawodowy kontrakt z Federacją KSW wart 200 tys. zł.
Gospodynią cyklu była Blanka Lipińska. W programie pełniła rolę przewodniczki, opiekunki i powierniczki uczestników.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Producentem show jest Endemol Shine Polska.
Dołącz do dyskusji: 515 tys. widzów „Tylko jeden”. Polsat wiceliderem w 16-49