Impreza z piwowarami reklamuje nowe radlery bezalkoholowe Okocim (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca nowe warianty smakowe radlerów bezalkoholowych Okocim (produkowanych przez Carlsberg Polska). Jest realizowana pod hasłem „Dwie nowości 0,0%. Wybierz jedną, albo dwie”.
Spot z kampanii pokazuje letnią imprezę z udziałem dwójki piwowarów z Browaru Okocim - Oliwi Maruniak i Jarosława Wojciechowskiego. Jednocześnie sugestywnie przedstawia dwa wprowadzone do sprzedaży wiosną br. warianty smakowe radlerów bezalkoholowych Okocim: Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0%.
Oba są dostępne w półlitrowych puszkach i butelkach zwrotnych. Ich opakowania nowych wariantów mają podkreślać owocowość produktu, a etykiety 0,0% wykorzystują kolorystykę kodu piw bezalkoholowych, czyli kolor niebieski.
Reklama Okocim Radler opowiada o dwóch składach, które reprezentują dwie nowości. Jedna grupa to miłośnicy białego piwa z cytryną, druga to fani wiśni w ciemnym piwie. Między składami występują elementy pozytywnej rywalizacji, która prowadzi do relaksującej zabawy w letniej atmosferze i zachęca do spróbowania obydwu nowości. Składom przewodzą młodzi piwowarzy z browaru Okocim, Oliwia Maruniak i Jarek Wojciechowski, którzy uosabiają dwie przeciwne, ale uzupełniające się siły.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji i internecie.
- Marka Okocim Radler skierowana jest przede wszystkim do młodych dynamicznych ludzi. Komunikacja marki uległa odmłodzeniu, by jeszcze lepiej docierać do naszej grupy docelowej. Kobiety stanowią bardzo liczną grupę wśród konsumentów naszych Radlerów, a naszą komunikację kierujemy zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Udział naszych młodych piwowarów w reklamie sprawia, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie - mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Okocim.
Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, za media dom mediowy Initiative, a za produkcję dom produkcyjny Dynamo.
Dołącz do dyskusji: Impreza z piwowarami reklamuje nowe radlery bezalkoholowe Okocim (wideo)