Okocim 'z przyjemnością' reklamuje zmienioną butelkę (wideo)
W telewizji rusza kolejny etap wizerunkowej kampanii reklamowej piwa Okocim. Akcja promuje odświeżony design butelek tej marki.
W telewizyjnej kampanii reklamowej piwa Okocim wykorzystywany jest 15-sekundowy spot pokazujący zmienioną butelkę, w której dostępne są wszystkie warianty tej marki: Okocim Premium Pils, Okocimia Premium Mocne i Okocim Pszeniczne. Kreacja przedstawia butelkę o ergonomicznym kształcie i grawerowanej powierzchni, budując atmosferę chwili przyjemności i relaksu. - Położyliśmy też nacisk na sugestywne ukazanie smaku piwa 'ukrytego' w tej butelce - mówi Aldona Szczerba, marketing manager w Carlsberg Polska.
Akcja jest prowadzona zarówno w stacjach ogólnych (m. in.: TVN i Polsat), jak i tematycznych (m.in. TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport , Discovery). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Okocim 'z przyjemnością' reklamuje zmienioną butelkę (wideo)