Olej Polski znów reklamowany w telewizji
Pod hasłem "Przez kuchnię do serca" rozpoczęła się kampania reklamowa Oleju Polskiego, produkowanego przez firmę Komagra. Marka wraca z reklamą po kilkuletniej przerwie.
Firma Komagra wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej i promuje Olej Polski. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Przez kuchnię do serca". Obejmuje spoty sponsorskie w telewizji oraz działania w digitalu, m.in. kampanię wportalach horyzontalnych, w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami kulinarnymi i lifestylowymi.
Za przygotowanie strategii i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreacje do kampanii digitalowej przygotowała agencja Reprise (należąca również do grupy Mediabrands), a telewizyjny billboard sponsorski – agencja Upside.
Olej Polski ostatnio reklamowany był w 2015 roku.
Dołącz do dyskusji: Olej Polski znów reklamowany w telewizji