Olga Kuczyńska dyrektorką sprzedaży w BrandLift
Olga Kuczyńska objęła stanowisko dyrektora sprzedaży agencji marketingu influencerskiego BrandLift.
Olga Kuczyńska będzie rozbudowywała i nadzorowała zespół sprzedaży BrandLift. Zadaniem wiodącym na nowym stanowisku jest współtworzenie budżetów oraz odpowiedzialność za ich realizację.
Olga Kuczyńska w BrandLift od początku działania agencji
Olga Kuczyńska operacyjnym będzie efektywnie wspierała dział w każdym etapie sprzedaży. Celem wiodącym jest doskonalenie umiejętności obsługi klienta, dla osiągnięcia najwyższego poziomu. Zadaniem uzupełniającym jest śledzenie i wdrażanie trendów w obszarze influencer marketingu i customer advocacy.
Olga Kuczyńska z agencją BrandLift związana jest od samego początku jej istnienia, czyli od blisko 3 lat. Od 2010 roku pełniła funkcję dyrektora działu marketingu w Wydawnictwie Armed „Glukomag”, gdzie odpowiadała za działania reklamowe i PR-owe. Związana była z Wydawnictwem Smart Publishing Magazyny pełniąc funkcję dyrektora działu sprzedaży i reklamy. Na swoim koncie ma także wieloletnią współpracę z Anną Dereszowską.
Dołącz do dyskusji: Olga Kuczyńska dyrektorką sprzedaży w BrandLift