Olivier Janiak i Karolina Malinowska z dziećmi reklamują zniżki do Cinema City dla klientów Play (wideo)
W nowej kampanii sieci Play z udziałem Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka z dziećmi reklamowana jest oferta obejmująca 50-procentową obniżkę cen biletów do kin Cinema City. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
W ramach promocji każdy użytkownik oferty rodzinnej Play w aplikacji mobilnej Play24 znajdzie kod, który obniża o połowę cenę biletu na dowolny film 2D w kinach Cinema City. Promocja jest dostępna zarówno dla dotychczasowych, ja i nowych klientów oferty rodzinnej Play.
Kody będą dostępne w Play24 do 28 lutego, a wykorzystać można je do końca marca. W ramach akcji każda rodzina może użyć maksymalnie pięć kodów.
W kampanii wspierającej promocję występują Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi. Pierwsze reklamy oferty rodzinnej Play z ich udziałem pojawiły się dwa tygodnie temu.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży Play.
Obsługą reklamową telekomu zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
W trzech kwartałach br. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 9,6 proc. do 4,93 mld zł i spadek zysku netto o 56,5 proc. do 244,5 mln zł. Wydatki marketingowe firmy w tym okresie wyniosły 131,9 mln zł, o 13,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Olivier Janiak i Karolina Malinowska z dziećmi reklamują zniżki do Cinema City dla klientów Play (wideo)
Oto, co robilem .............. >>>>>>>>>>>>>>> EARn55.com