OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone
Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetargu na planowanie i zakup mediów dla operatora telefonii komórkowej Vodafone.
Z walki o warty 58 milionów funtów brytyjski budżet sieci wyeliminowane zostały natomiast MPG, Universal McCann oraz Walker Media - informuje serwis Brand Republic.
Przez ostatnie siedem lat OMD był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Vodafone w Wielkiej Brytanii, podczas gdy Carat obsługuje budżet operatora w Irlandii.
To kolejna rywalizacja obu domów mediowych w ostatnim czasie, po tym jak OMD pokonał Carat w walce o warty 650 milionów funtów budżet medialny grupy Renault-Nissan w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone