Omnicom Media Group z globalnym budżetem Sanofi
Omnicom Media Group wygrał przetarg na globalną obsługę mediową firmy farmaceutycznej Sanofi, do której należą takie marki, jak m.in. Betadine, Loxon, Telfast.
Francuska firma farmaceutyczna Sanofi wybrała Omnicom Media Group na swoją nową globalną agencję mediową. Zajmie się ona obsługą budżetu mediowego firmy na wszystkich rynkach światowych, poza USA. Na rynku amerykańskim obsługę mediową pozostawiono w rękach Havas Media.
Roczne globalne wydatki Sanofi na reklamę szacuje się na około 1 miliard dolarów, z czego nieco ponad połowa jest przeznaczona na reklamę na terenie Stanów Zjednoczonych.
Ostatnio obsługą mediową Sanofi na świecie (poza USA) zajmował się Mindhsare (GroupM/WPP) po wygranym przetargu w 2017 roku. Wcześniej zajmował się tym Zenith (Publicis Media).
W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Sanofi promował preparat na łysienie Loxon.
Większe nakłady na internet
Paul Hudson, dyrektor generalny Sanofi wskazał niedawno, że firma planuje zwiększyć inwestycje w marketing online i ograniczyć komunikację bezpośrednią w następstwie wybuchu koronawirusa. - Marketing cyfrowy zawsze był niedoceniany - powiedział Hudson, zauważając, że zarówno lekarze, jak i firmy farmaceutyczne przywykły do osobistych spotkań. Około 20 000 osób, czyli ponad 20 proc. personelu Sanofi, pracuje w działach marketingu firmy na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Omnicom Media Group z globalnym budżetem Sanofi