On Board Think Kong obsługuje Związek Producentów Cukru
Do grona klientów agencji On Board Think Kong dołącza Związek Producentów Cukru w Polsce.
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej Związku Producentów Cukru. Jej celem będzie edukacja w zakresie roli cukru w diecie człowieka i pokazanie, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowej i zbilansowanej diety, połączonej z aktywnym trybem życia.
Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations.
Kampanię zrealizuje zespół On Board Think Kong ukierunkowany na działania w zakresie PR, mediów społecznościowych, SEO i content marketingu.
Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
Umowa została podpisana do końca tego roku.
Członkami Związku Producentów Cukru są spółki polskiego prawa handlowego, operujące w Polsce, do których zalicza się cztery grupy właścicielskie: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Sudzucker Polska i Nordzucker Polska.
Dołącz do dyskusji: On Board Think Kong obsługuje Związek Producentów Cukru