Onet z serwisem Noizz.pl dla millenialsów: krótkie formy i integracja z social media
Grupa Onet-RASP uruchomiła serwis ogólnotematyczny Noizz.pl skierowany do młodych internautów z tzw. pokolenia millenialsów. Witryna, kierowana przez menedżerkę Annę Piętkę i redaktora naczelnego Pawła Pawelca, jest oparta na krótkich treściach, viralach i integracji z platformami społecznościowymi.
Noizz.pl opisuje szeroką tematykę: wydarzenia społeczno-polityczne, sprawy lifestylowe, sport, rozrywkę, kulturę oraz technologie. Tekstom, zdjęciom i wideo towarzyszy dużo wstawek z social media, quizów i list.
- Noizz to esencja filozofii młodego pokolenia. Dla nas, jako wydawcy, kluczowy jest sposób dystrybucji treści, dopasowany do potrzeb oraz oczekiwań odbiorców - postawiliśmy więc na social media i viralowe treści - opisuje Jovan Protic, od niedawna chief operating officer w Grupie Onet-RASP. - Chcieliśmy stworzyć markę digitalową, która będzie dostarczała użytkownikowi wartościowych treści w atrakcyjnej dla niego formie. Noizz będzie wychodzić z przekazem w jego ulubione kanały dystrybucji (np. Facebook, Snapchat, Instagram). Chcemy zaoszczędzić użytkownikowi czasu, wychodząc mu naprzeciw. On, w zamian za to, spędzi więcej czasu z nami - dodaje Anna Piętka, zarządzająca projektem.
Wydawca podkreśla, że serwisy jest redagowany przez rówieśników jego odbiorców. - Mamy ekipę świetnych, młodych i kreatywnych redaktorów, którzy tworzą z nami treści i opiekują się kanałami dystrybucji - wyjaśnia Piętka.
Zespół tworzy 10 osób. Funkcję redaktora naczelnego pełni Paweł Pawelec, który wcześniej przez kilka lat był związany z polskim rynkiem startupów.
Ekipa @NOIZZpl. Aż żałuję że nie jestem milenialsem ;) @MichWasowski @gotowalska pic.twitter.com/jw7SURRnxW
— Michał Pol (@Polsport) listopad 2, 2015
Noizz.pl ma własną ofertę reklamową, w której jest mało formatów display (Grupa Onet-RASP tłumaczy, że wielu młodych internautów ignoruje takie reklamy lub korzysta z adblocków), natomiast dominuje reklama natywna oraz content marketing. Hasłem głównym serwisu jest tag #makesomenoizz.
Grupa Onet-RASP nie podaje konkretnych oczekiwań ani prognoz co do wyników odwiedzalności nowej strony. - Chcemy, aby Noizz.pl był miejscem numer jeden dla millenialsów w polskim internecie - zapowiada Anna Piętka. Serwis będzie crosspromowany wspólnie z innymi stronami wydawcy. - Niektóre treści z Noizz.pl będą udostępniane w innych serwisach Grupy Onet-RASP, a sam serwis będzie również promowany w innych mediach należących do Grupy - opisuje Piętka.
Przypomnijmy, że podobnie pozycjonowana jest nowa wersja portalu o2.pl (należącego do Grupy Wirtualna Polska), udostępniona z początkiem października. Wspiera ją kampania reklamowa pod hasłem „Serce internetu”.
We wrześniu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 17,91 mln użytkowników i 3,76 mld odsłon oraz cztery godziny i 58:54 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Pod koniec września wydawca uruchomił serwis Fakt24.pl w miejsce Fakt.pl.
Dołącz do dyskusji: Onet z serwisem Noizz.pl dla millenialsów: krótkie formy i integracja z social media
Fuck you.