Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz
Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę internetową oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Wcześniej markę w tym zakresie obsługiwała agencja FaceAddicted.
Poza stroną internetową oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.
Agencja odpowiedzialna jest również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na fanpage’u facebookowym „Łowicz. Samo najlepsze”.
Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceAaddicted.
Dołącz do dyskusji: Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz