Opowieść dębu o miłości Matki Natury w reklamie zup Hortex (wideo)
Trwa kampania reklamująca zupy mrożone Hortex. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Opus B i OMD.
W spocie z kampanii dąb opowiada o idyllicznej miłości Matki Natury i bohatera symbolizującego Hortex. Tym razem oboje podczas pikniku jedzą zupę tej marki.
Kampania podkreśla, że oferta zup mrożonych Hortex obejmuje wiele różnych wariantów, w tym nowy - jarmuż.
Konwencja z Matką Naturą od kilku lat jest wykorzystywana w reklamach marki Hortex. W poprzedniej kampanii były promowane soki tłoczone.
Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Opowieść dębu o miłości Matki Natury w reklamie zup Hortex (wideo)