Orange kampanią promuje pakiet Love ze Światłowodem
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Orange zachęcająca klientów do przejścia do tej sieci i reklamująca pakiet Orange Love ze Światłowodem i smart wi-fi. Przygotowały ją agencje Leo Burnett i Value Media.
W spocie pokazano historię rodziny znanej ze świątecznych odsłon kampanii Orange. Tym razem wydarza się sytuacja, która jest wszystkim znana z życia - w ostatniej chwili okazuje się, że trzeba na rano przygotować projekt na szkolne zajęcia. Sytuacja wydaje się skomplikowana, ale niezawodny Orange Światłowód wspiera kreatywność bohaterów i pomaga uratować sytuację.
Wielokanałowa kampania zrealizowana będzie w telewizji, internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w formie materiałów drukowanych. 30-sekundowy spot można będzie obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.
Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiada agencja Leo Burnett we współpracy z Orange Polska, a produkcją zajął się Lemon Film, natomiast post produkcją studio Film Garden. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Dołącz do dyskusji: Orange kampanią promuje pakiet Love ze Światłowodem