Selfie z jednorożcem dziadka i inny rodzaj świąt Bożego Narodzenia w kampanii Orange (wideo)
Sieć komórkowa Orane rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, której bohater - dziadek otrzymuje w prezencie smartfona i przebiera się za jednorożca. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Publicis Conseil.
W spocie zatytułowanym Unicorn Grandad" pokazano dziadka, który jest zaskoczony gwiazdkowym prezentem - smartfonem. Zastanawia się, co zrobi z tym prezentem, którego nawet nie umie wykorzystać. Jest tak do momentu, w którym wnuczka nie wyśle mu swojego zdjęcia z filtrem jednorożca.
Od tego momentu widz podąża za nim w niezwykłej misji: sam w swoim warsztacie będzie pił, malował, szył, kroił i formował, by stworzyć coś naprawdę niesamowitego.
Jego wytrwałość i nieograniczona wyobraźnia pomogą mu pozostać w kontakcie z wnuczką na swój własny, domowy sposób i dzięki nowemu telefonowi komórkowemu.
Ta współczesna opowieść, wyreżyserowana przez Vincenta Lobelle (Iconoclast) pokazuje, jak w takich czasach jak obecnie (pandemia) można wykorzystać nowe technologie, aby pozostać w kontakcie i wspominać bliskich.
W mediach społecznościowych i w internecie zobaczymy dziadka w coraz zabawniejszych sytuacjach, które będą promować oferty i usługi Orange.
Oprócz treści cyfrowych stworzonych przez agencję Marcel, użytkownikom na Instagramie i Facebooku zostanie udostępniony filtr „jednorożca”.
Całość uzupełni kampania w prasie i na outdoorze wyprodukowana we współpracy ze scenografką Solinne D'Aboville i sfotografowana przez Vincenta Doussereza. Ręcznie robione reklamy będą jak miniaturowe zestawy teatralne, z których każdy będzie tworzył własną witrynę bożonarodzeniową.
W punktach sprzedaży zaprojektowano torby z wycięciami, aby kupujący mogli samodzielnie wykonać ozdoby świąteczne w domu.
Dołącz do dyskusji: Selfie z jednorożcem dziadka i inny rodzaj świąt Bożego Narodzenia w kampanii Orange (wideo)