Oreo z limitowaną edycją ciastek z logo Xbox wsparte kampanią
Firma Mondelez wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ciastek Oreo z emblematami giganta branży gamingowej Xbox. Launch produktu wspiera kampania i loteria konsumencka.
Po ubiegłorocznych kampaniach Oreo z Lady Gagą czy Batmanem teraz marka Oreo zdecydowała się na współpracę z marką Xbox.
W limitowanej serii Oreo Original (w wersji 44 g i 176 g z dedykowanymi opakowaniami) konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów odwzorowujących ikony przycisków na kontrolerze konsoli Xbox.
Równolegle z debiutem limitowanej wersji ciastek rozpoczęła się ogólnopolska loteria konsumencka. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolne opakowanie ciastek Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać.
Zgłoszenia do loterii możliwe są od 1 lutego do 30 kwietnia 2023. Nagroda główna to 100 tys. zł oraz dwadzieścia konsoli Xbox Series S.
W ramach kampanii 360 stopni Oreo stworzyło ciastka z emblematami nawiązującymi do kontrolera Xboxa oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo zaplanowano kampanię mediową w kanałach digital promującą zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii, działania PR w mediach społecznościowych oraz komunikację na nośnikach POS.
Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za kreacje digitalowe odpowiada agencją POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja IQ Marketing, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Oreo z limitowaną edycją ciastek z logo Xbox wsparte kampanią