Orion: Zgodnie z japońską tradycją
W prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa telewizorów LCD Orion. Akcję pod hasłem „Zgodnie z japońską tradycją” przygotowały firmy Fat Baby i FG Poland.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa telewizorów LCD marki Orion podkreśla ich japońskie pochodzenie, odwołując się do związanej z tym krajem tradycji tworzenia niezawodnej elektroniki użytkowej. W ramach działań pod hasłem „Zgodnie z japońską tradycją” organizowany jest internetowy konkurs na zdjęcia i grafiki przedstawiające wybrany symbol Japonii.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (kluczowe magazyny specjalistyczne, największe tytuły wnętrzarskie, lifestyle’owe i skierowane do mężczyzn) oraz internecie.
Kreację kampanii – której pierwszy etap potrwa do połowy lipca, a drugi jest planowany na jesień – przygotowała agencja reklamowa Fat Baby, a za zakup mediów odpowiada firma FG Poland dystrybuująca w naszym kraju telewizory Orion.
Dołącz do dyskusji: Orion: Zgodnie z japońską tradycją