Zmarzlik, Fajdek i skoczkowie w reklamie Orlenu ścigają się o hot doga i kawę
W sklepach Stop Cafe na stacjach Orlen ruszyła promocja dotycząca hot dogów i kawy. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem sponsorowanych przez koncern sportowców: Bartosza Zmarzlika, Pawła Fajdka i skoczków narciarskich.
Promocja na stacjach Orlen jest skierowana do zarejestrowanych użytkowników aplikacji mobilnej z programem lojalnościowy Vitay. Po zeskanowaniu odpowiedniego kodu QR można kupić hot doga i kawę za 10 zł, a dużego hot doga i dużą kawę za 15 zł.
Każdy klient może skorzystać z promocji dowolną liczbę razy. Akcja potrwa do końca grudnia lub wyczerpania zapasów.
W reklamie wspierającej promocję występują żużlowiec Bartosz Zmarzlik, lekkoatleta Paweł Fajdek oraz skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki. W tle słychać muzykę klasyczną, a sportowcy w zwolnionym tempie ścigają się do lady w sklepie Stop Cafe po hot doga i kawę. Ubiega ich jednak dziewczyna.
Działania reklamowe Orlenu obejmują wszystkie główne kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencje Sigma BiS, w której koncern ma większościowy pakiet udziałów.
W ub.r. wydatki całej grupy kapitałowej Orlen na marketing sięgnęły w ub.r. 410,8 mln zł, a na public relations 26 mln zł. Na koniec września firma miała w Polsce 1 915 stacji paliwowych (90 więcej niż rok wcześniej) oraz 1 912 sklepów z produktami pozapaliwowymi (to nie tylko punkty Stop Cafe na stacjach, lecz także 48 placówek handlowo-gastronomicznych Orlen w Ruchu).
Dołącz do dyskusji: Zmarzlik, Fajdek i skoczkowie w reklamie Orlenu ścigają się o hot doga i kawę