Orlen rozpoczyna promocję „Stop Cafe. Start Brasil!”
Na stacjach Orlen rusza promocja konsumencka „Stop Cafe. Start Brasil!”. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grey i Zenith Optimedia.
W ruszającej właśnie promocji „Stop Cafe. Start Brasil!” należy na stacji Orlen, na której działają kąciki Stop Cafe lub Stop Cafe Bistro, kupić co najmniej dwa produkty z oferty gastronomicznej. W ten sposób zyskuje się szansę zdobycia nagród takich jak ekspresy do kawy Siemens, skutery Yamaha oraz wyjazd na karnawał do Rio de Janeiro. Celem akcji – zaplanowanej do 10 października lub do wyczerpania losów – jest umocnienie wizerunku Stop Cafe jako sieci oferującej wysokiej jakości produkty gastronomiczne na stacjach Orlen.
Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone w telewizji (TVP, Polsat i TVN), radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM i Trójka), internecie (m.in. wp.pl i onet.pl) oraz na outdoorze (ok. 500 tablic). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Orlen rozpoczyna promocję „Stop Cafe. Start Brasil!”