Orlen sponsorem tytularnym skoczni narciarskiej w Niemczech
Spółka zależna Orlenu została sponsorem tytularnym kompleksu skoczni narciarskich w Oberstdorfie, gdzie odbywa się m.in. jeden konkursów Turniej Czterech Skoczni. Umowę zawarto na cztery lata.
W ramach współpracy kompleks skoczni w Oberstdorfie przez najbliższe cztery lata będzie nosił nazw Orlen Arena. Orlen Deutschland przygotował nowe logo obiektu, a marka firmy będzie widoczna na reklamach na terenie kompleksu i wokół niego. Ponadto Orlen został sponsorem młodzieżowej drużyny klubu narciarskiego Oberstdorf, w której trenuje przeszło 300 dzieci.
- Sponsorowanie słynnej na całym świecie skoczni narciarskiej w Oberstdorfie ma dla Orlen Deutschland znaczenie strategiczne. Bliskie połączenie z jednym z najważniejszych ośrodków sportów zimowych pozwala nam budować silną obecność regionalną i międzynarodową oraz promować identyfikację z naszymi markami Orlen - komentuje Piotr Guział, dyrektor zarządzający Orlen Deutschland
Na koniec września br. Orlen miał w Niemczech 606 stacji paliwowych, o 19 więcej niż rok wcześniej. Na początku przyszłego roku koncern chce zakończyć ich rebranding ze Star na swoją markę główną.
- Pod marką Orlen działają już wszystkie nasze stacje na Litwie, Węgrzech, Słowacji oraz niemal wszystkie w Czechach. Konsekwentnie przeprowadzamy rebranding na rynkach zagranicznych, tak by Orlen kojarzony był z szeroką ofertą najwyższej jakości usług - mówił pod koniec września prezes spółki Daniel Obajtek.
Przed rokiem, wraz z finalizacją zakupu Grupy Lotos, Orlen przejął jej umowy sponsoringowe, m.in. z Polskim Związkiem Narciarskim. W efekcie czołowi skoczkowie występują w kampaniach koncernu, obecnie reklamują promocję na hot dogi i kawę w sklepach Stop Cafe na stacjach Orlenu.
Dołącz do dyskusji: Orlen sponsorem tytularnym skoczni narciarskiej w Niemczech