Orlen szuka firm, które zbadają wartość mediową jego marek
PKN Orlen zaprasza firmy badawcze do składania ofert w postępowaniu na badania wartości mediowych marek z oferty koncernu w 2020 oraz 2021 roku.
Orlen wybierze firmę, która będzie dostarczać usługę analiz dotyczących efektywności ekspozycji marek PKN Orlen (wyceny ekwiwalentu reklamowego) w obszarze sportu /wydarzenia sportowe, programy sportowe itp. oraz w obszarze kultury /wydarzenia kulturalne, programy kulturalne itp.
Przedmiotem wyceny mają być wszystkie formy ekspozycji elementów identyfikacji marek PKN Orlen (logotyp - grafika, dźwięk; nazwa marki - obraz, dźwięk i ekspozycja tekstowa.) Badaniom zostaną poddane telewizja, radio, prasa, internet i social media.
Współpraca prowadzona będzie w tym i w przyszłym roku. Badanych ma być ok. 20 marek Orlenu, m.in. marka główna Orlen, Efecta, Verva, Platinum, Vitay, O!Shop, Orlen Oil, Verva Street Racing.
Orlen chce też poznać wartość ekspozycji swoich marek w kontekście sponsorowanych sportowców, w tym m.in. Anity Włodarczyk, Jakuba Przygońskiego, Roberta Kubicy oraz drużyn sportowych, takich jak np. Orlen Team, Verva Warszawa itp.
Badaniu zostanie poddana ponadto wartość ekspozycji marek Orlen w kontekście sponsorowanych wydarzeń kulturalnych (m.in. Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina, Festiwal Chopin i Jego Europa) oraz w kontekście sponsorowanych instytucji kultury (wydarzenia, programy, aktywności dotyczące danych instytucji) – np. Muzeum Narodowego w Warszawie, Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 31 stycznia br.
Dołącz do dyskusji: Orlen szuka firm, które zbadają wartość mediową jego marek
W Hucie nie... też generuje hałas.