Osioł reklamuje sery żółte Salami Spomleku
Agencja mediowo-kreatywna BeDigital przygotowała nową komunikację ATL oraz digital dla serów Salami, aby podkreślić kolejne wyróżnienie znakiem Jakość Tradycja.
Ser Salami ze Spomleku kolejny raz został wyróżniony znakiem Jakość Tradycja. Dlatego rusza druga międzynarodowa kampania marki, która będzie realizowana we współpracy z agencją BeDigital. Start kampanii podzielony jest na dwa etapy. Część outdoorowa ruszyła w sierpniu, ale będzie również kontynuowana w digitalu.
W kampanii nawiązano do natury, jednak zmienia się bohater reklamy. Zamiast krów, w kreacjach oraz materiałach wideo – pojawia się sympatyczny osiołek. Zwierzak nie pojawia się tu przypadkowo, nawiązuje on do rodzaju sera i stereotypu, że prawdziwe salami produkowane jest z osła.
Za koncepcje, produkcję oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowo-mediowa BeDigital.
Dołącz do dyskusji: Osioł reklamuje sery żółte Salami Spomleku