OSM Czarnków szuka agencji do kampanii reklamowej masła i sera
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska z Czarnkowa zbiera z rynku informacje na temat kosztów realizacji kampanii reklamowej produkowanych przez nią masła extra i sera. Wstępny budżet, który chce na nią przeznaczyć, wynosi ponad 2 mln zł netto.
OSM z Czarnkowa zaprasza agencje do składania ofert w formie procedury zapytania o cenę w związku z planowaną kampanią reklamową produkowanych przez nią masła extra i wielkopolskiego sera smażonego.
Zaplanowane działania miałyby być realizowane od końca października br. do połowy marca 2019 roku. Mają obejmować telewizję, radio, degustacje, prasę, reklamę outdoorową, marketing bezpośredni, internet, udział w targach.
Kampania tych produktów będzie częściowo finansowana z funduszy europejskich. Jej wstępny budżet wynosi ponad 2 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: OSM Czarnków szuka agencji do kampanii reklamowej masła i sera