P&G i Saatchi & Saatchi IS współpracują na rynkach Ameryki Łacińskiej
Procter & Gamble Latin America przedłużył na kolejny rok współpracę z Saatchi & Saatchi IS, w zakresie eMerchandisingu. Agencja zajmuje się zarządzaniem treściami produktowymi marek P&G w Brazylii, Meksyku, Argentynie, Chile, Kolumbii i Peru.
Umowa dotyczy obsługi ekspozycji marek P&G w sklepach online, będących klientami koncernu. Saatchi & Saatchi IS łącznie z ponad 40 sklepami, dbając o właściwe eksponowanie takich marek jak Pampers, Ariel, Old Spice, Blend-a-med, Lenor, Oral-B, Gillette, Braun czy Always.
Agencja zajmuje się również monitoringiem, doradztwem i rozwojem funkcjonalności wskazanych wyżej sklepów internetowych. Ponadto monitoruje aktywności firm i marek konkurencyjnych i rekomenduje klientowi działania podnoszące efektywność prezentacji i pozycji jego produktów.
Wśród obsługiwanych sklepów znajdują się takie sieci jak Amazon, Carrefour, Walmart czy Jumbo.
Dla Procter & Gamble w Ameryce Łacińskiej Saatchi & Saatchi IS wykonuje także usługi związane z kreacją, adaptacją i lokalizacją treści do potrzeb eCommerce. Natomiast usługi eMerchandisingu są świadczone równolegle w Europie, Ameryce Łacińskiej, USA, Kanadzie i krajach regionu APAC.
Kilka tygodni temu Saatchi & Saatchi IS nawiązała z P&G partnerstwo w zakresie działań digital w USA i Kanadzie.
Dołącz do dyskusji: P&G i Saatchi & Saatchi IS współpracują na rynkach Ameryki Łacińskiej