Angelini Pharma Polska rozprawia się z mitami o padaczce
Firma Angelini Pharma Polska rozpoczęła nową odsłonę kampanii pod hasłem “Nie jesteś sama! Nie jesteś sam!”. Przekonuje w niej, że chorowanie na padaczkę nie oznacza wykluczenia, a życie z tą chorobą nie jest wcale pozbawione szans i sukcesów.
W swojej kampanii Angelini Pharma Polska zwraca uwagę na to, że w rzeczywistości epilepsja to jedynie część życia wielu niezwykłych osób. To kolejne wyzwanie, któremu muszą stawić czoła pracując, realizując pasje i osiągając wymarzone życiowe cele.
- Z całą mocą przeciwstawiamy się krzywdzącym stereotypom wspierając kampanię społeczną „Nie jesteś sama, nie jesteś sam”. Alicja Lisowska, bohaterka jej kolejnej odsłony, a przy tym prezeska fundacji Epi-Bohater, jest najlepszym dowodem na to, że chcieć to móc! - przekonuje firma w swoich social mediach.
Kampania zachęca do poszerzenia wiedzy na temat tej choroby i propagowania akcji„Padaczka? I co z tego?”. Przekonuje, że padaczka nie musi być życiową barierą, bo chorujący na padaczkę pracują, zakładają rodziny, udzielają się w życiu społecznym, a przy właściwie dobranej formie leczenia, życie osób chorych na padaczkę niewiele różni się od życia ludzi zdrowych.
Partnerami kampanii są fundacja Epi-Bohater oraz Onet.pl.
W reklamach w social mediach pojawia się też Alicja Lisowska, prezeska Fundacji Epi-Bohater, chorująca na epilepsję. Obok jej zdjęcia umieszczono zdanie: “Padaczka? Tak, choruję. I co z tego?”.
Dołącz do dyskusji: Angelini Pharma Polska rozprawia się z mitami o padaczce