Swiss Krono przekonuje, że "czas najlepiej płynie podczas zabawy" (wideo)
Kerris Group przygotował strategię komunikacji i kreację kampanii paneli podłogowych Aqua Zero Swiss Krono “Niech się dzieje co chce!”. Agencja odpowiada również za zaplanowanie i zakup mediów.
Nowa kampania Swiss Krono “Niech się dzieje co chce!” ma na celu zwiększenie świadomości paneli podłogowych Aqua Zero oraz nowej linii produktowej Infinity Aqua Zero o większej długości, w oparciu o główne cechy produktu: woodporność do 24h, klasę ścieralności AC6, a także przystosowanie do montażu na ogrzewaniu podłogowym - wodnym i elektrycznym.
Kampania wystartowała pod koniec kwietnia, a na kolejnych rynkach planowany start odbędzie się po przetłumaczeniu spotu.
Kerris Group odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii reklamowej, wraz z zakupem mediów, obejmującej cały mediamix: m.in. spoty reklamowe w Player.pl (30sek), Programmatic i Facebook Ads. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.
To druga zintegrowana kampania Kerris Group dla Swiss Krono, w ramach której agencja łączy kompetencje wielu podmiotów pod jednym dachem realizując takie działania jak: strategia, kreacja (w tym spotu reklamowego), planowanie i zakup mediów, działania performance.
Dołącz do dyskusji: Swiss Krono przekonuje, że "czas najlepiej płynie podczas zabawy" (wideo)