Paola "owocuje przyjemnością" w nowej kampanii
Z początkiem listopada ruszyła kampania reklamowa syropów Paola z witaminami obejmująca billboardy sponsorskie i w telewizji i dedykowany konkurs w RMF FM. Działania przygotowały agencje Bogaczewicz, Grandes Ideas i Refocus.
Billboardy sponsorskie emitowane będą w telewizji w trakcie popularnych programów śniadaniowych: "Pytanie na śniadanie" w TVP oraz "Dzień dobry TVN". Dodatkowo od 9 listopada wystartuje kulinarny konkurs w radiu RMF FM „wyślij przepis na owocową przyjemność z Paolą”.
Kampania promuje syropy Paola wzbogacone o kompleks witamin lub funkcje, które wspomagają funkcjonowanie organizmu. Dostępnych jest osiem różnych smaków o pojemności 430 ml: malina, malina z cytryną, malina z lipą, żurawina, malina z żurawiną, truskawka, wiśnia oraz czarna porzeczka.
Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów Refocus.
Dołącz do dyskusji: Paola "owocuje przyjemnością" w nowej kampanii