Patrycja Bruź-Soniewicka rezygnuje z zarządzania Saatchi&Saatchi IS
Patrycja Bruź-Soniewicka, dyrektor zarządzająca agencją Saatchi&Saatchi IS, po pięciu latach pracy w niej zdecydowała się odejść z firmy. Będzie w niej pracować do końca tego roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Patrycja Bruź-Soniewicka dołączyła do Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions w 2012 roku, jako digital director Saatchi & Saatchi Russia. Odpowiadała wówczas za rozwój oferty zintegrowanej agencji ze szczególnym naciskiem na usługi digital.
Jesienią 2014 roku awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej Saatchi & Saatchi Poland. Przez ostatnie trzy lata odpowiadała za integrację struktury Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions.
Do Saatchi&Saatchi Patrycja Bruź-Soniewicka przeszła z PepsiCo - Frito Lay, gdzie była brand managerem. Wcześniej, w latach 2004-2011, pracowała w agencji BBDO jako account supervisor.
Patrycja Bruź-Soniewicka jest kolejnym już menedżerem, który rozstaje się z agencją Saatchi&Saatchi IS. Na początku sierpnia informowaliśmy, że z firmy tej odchodzi 9 menedżerów, w tym m.in. managing director Michał Glapiński, international business development director Kacper Kłos i wiceprezes oraz Szymon Domżał, client service director i wiceprezes. Wcześniej odszedł Piotr Morkowski pełniący funkcję CEO.
Krzysztof Andrzejczak, nowy CEO Saatchi&Saatchi IS wyjaśniał, że właśnie zakończył się finalny proces trzyletniej integracji Saatchi & Saatchi z Interactive Solutions i część zespołu managerskiego agencji postanowiła poświęcić się nowym wyzwaniom zawodowym. Poinformował, że obecnie w agencji wdrażane są zmiany rozszerzające zakres świadczonych usług w szczególności na rynkach międzynarodowych. Ich następstwem jest rozbudowanie zespołów, struktury organizacyjnej i konkretnej konfiguracji personalnej.
- Od kilku tygodni trwały prace nad tranzycją zakresu obowiązków na zespoły podległe, łączenie kompetencji oraz komunikacji klienckiej. Kompletny proces zakończy się w ciągu najbliższych 2 miesięcy. Planujemy częściowo wzmocnić się o osoby zewnętrzne pasujące do nowych planów, w które inwestujemy, między innymi komórkę „innowacyjno-labową” oraz technologii automatyzacji marketingu. Natomiast większość dotychczasowych zespołów przejmie działalność operacyjną na obecnych klientach. Jako osoba z doświadczeniem po wielu procesach akwizycyjnych mogę powiedzieć, że tego typu roszady są nieuniknione po zakończeniu transakcji sprzedaży spółki. Ważne jest, że agencja je zaplanowała i realizuje wspólnie z odchodzącym zespołem, zaangażowanym w proces przekazania obowiązków oraz „wychowała sobie” godnych następców w drugiej linii - mówił Krzysztof Andrzejczak portalowi Wirtualnemedia.pl.
Patrycja Bruź-Soniewicka przez najbliższe cztery miesiące będzie sukcesywnie przekazywać swoje obowiązki. Wkrótce ogłoszony zostanie nowy dyrektor współzarządzający agencji. Dalszych planów zawodowych Bruź-Soniewickiej nie udało nam się ustalić.
W 2017 roku agencja Saatchi & Saatchi IS zdobyła kilku nowych klientów, m.in. IKRA, GSK i Jacobs.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Bruź-Soniewicka rezygnuje z zarządzania Saatchi&Saatchi IS