Paweł Mazurek, Michał Michałowski i Grzegorz Kowalski założyli agencje adsONE
Działalność rozpoczęła agencja adsONE, zajmująca się budową sprzedaży na globalnych platformach marketplace takich jak: Amazon, ebay czy OZON. Jej założycielami są Paweł Mazurek (country manager Data Insight), Michał Michałowski (senior partner KDK ) oraz Grzegorz Kowalski (managing director 360 LAB).
Agencja ma wspierać polskie e-commerce w opracowaniu strategii sprzedaży na największych platformach e-commerce takich jak: Amazon, ebay, OZON, Rakuten, Mercadolibre, JD.com, Yandex czy Allegro.
- 58 proc. światowej sprzedaży online odbywa się na 100 największych marketplace'ach, a jej łączna wartość to 2,03 kwintyliona dolarów USA. Dzięki sprzedaży swoich towarów przez platformy takie jak Amazon czy OZON, polskie sklepy internetowe otrzymują dostęp do rynków na całym świecie. W obecnej sytuacji to dobry kierunek na zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie przychodów - podkreśla Paweł Mazurek, CMO adsONE.
Współpraca podzielona jest na część analityczną i sprzedażową. W pierwszej z nich agencja analizuje kierunki rozwoju, rynki ekspansji oraz grupę docelową. Na tej podstawie sugeruje platformy, z którymi warto nawiązać współpracę. W kolejnym kroku agencja przeprowadza cały proces integracji z wybraną platformą od podpisania umowy, aż po prezentację produktów. W części sprzedażowej adsONE dba o zwiększenie wolumenu sprzedaży za pomocą obecnych na danej platformie systemów reklamowych.
- Umiejętne i poparte wieloletnim doświadczeniem prowadzenie kampanii z wykorzystaniem tych narzędzi powoduje, czasem nawet kilkunastokrotny wzrost obrotów u naszych klientów – mówi Grzegorz Kowalski, CTO adsONE.
adsONE tworzą Paweł Mazurek jako CMO, Michał Michałowski - CCO i Grzegorz Kowalski - CTO.
Mazurek ma 16-letnie doświadczenia w promowaniu polskich spółek w całym regionie EMEA, jest także szefem grupy merytorycznej w Polskiej Izbie Gospodarki Elektronicznej. Michałowski ma 12 lat doświadczenia w zarządzaniu marketingiem i reklamą. Doświadczenie zdobywał w pracy dla wielu polskich spółek. Kowalski od 10 lat zajmuje się realizowaniem kampanii internetowych ukierunkowanych na sprzedaż (certyfikaty Google, Amazon).
Dołącz do dyskusji: Paweł Mazurek, Michał Michałowski i Grzegorz Kowalski założyli agencje adsONE