SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Pluciński prezesem Double Check za Jacka Dzięcielaka

Paweł Pluciński, dotychczasowy chief operating officer objął stanowisko prezesa zarządu firmy audytorskiej Double Check. Zastąpił Jacka Dzięcielaka, który od teraz koncentruje się nad rozwojem firmy doradztwa mediowego DGTAL.

Paweł PlucińskiPaweł Pluciński

Paweł Pluciński przejmuje funkcję prezesa zarządu Double Check od Jacka Dzięcielaka, dotychczasowego CEO Double Check, który rezygnuje z funkcji w zarządzie spółki.

Jacek Dzięcielak obejmie funkcję prezesa w DGTAL – firmie zajmującej się doradztwem mediowym, w której to spółce jest jedynym udziałowcem.

Jacek Dzięcielak podkreśla, że wprowadzona właśnie zmiana była przygotowywana od kilku miesięcy i wynika z jego decyzji o wycofaniu się z działań audytowych na rzecz doradztwa w zakresie mediów, strategii mediowych, projektów digital, edukacji oraz technologii jak również prowadzeniu innych projektów biznesowych na rynku mediów.

Double Check oraz DGTAL będą współpracowały projektowo lub konsorcjalnie, zwłaszcza we wspieraniu obecnych i przyszłych klientów Double Check w zakresie doradztwa strategicznego, mediowego, technologicznego oraz mediów digital.

- Double Check oraz DGTAL powstały w tym samym czasie z intencją oddzielenia audytu mediowego od doradztwa. Aktualnie obydwie działalności są na tyle dojrzałe, że mogą rozwijać się niezależnie - podkreśla Dzięcielak.

Paweł Pluciński dodaje, że po czterech latach działalności Double Check jest gotowy na oddzielenie funkcji doradczej od audytowej.  - Pomimo, że z Jackiem będziemy pracowali już tylko projektowo niezmienne pozostają nasze kompetencje i zaangażowanie, orientacja nie tylko na telewizję, ale również na digital oraz automatyzacja procesów audytowych, którą wkrótce zaprezentujemy rynkowi - dodaje.

Double Check działa na rynku od 2016 roku. Założyli ją wspólnie Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński. Dzięcielak wcześniej był CEO Media Impact Polska, a Pluciński przez wiele lat pracował w domu mediowym Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Paweł Pluciński prezesem Double Check za Jacka Dzięcielaka

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olololo
Jak zwykle w takich przypadkach poszło o kasę. Paweł słabo ogarnia digital. Jacek o tv się potrafi tylko mądrzyć. A jak przychodzi o podziału budżetu (jak zwykle za małego) to się robi niezrecznie. Teraz sprawdza jak sobie dadzą radę samodzielnie...ehhh big boys :-)
odpowiedź
User
Fan
No ale już tak szczerze... to z tą wiedzą na temat digitalu to tak sobie tam zawsze było (znajomość teorii i wiedza jakie CPC jest wysokie to trochę mało w dzisiejszych casach)...i są klienci którzy płacą za taki consulting ?! Niesamowite :)
odpowiedź
User
Karl
Rynek wymaga elastyczności. Ci, którzy się nie dostosują zginą. Niewielkie struktury, duży zasób wiedzy, doświadczenie, elastyczność - tędy droga! Trzymam kciuki za dalszy sukcesy i rozwój!
odpowiedź