SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Payback z kampanią na 10. urodziny

Program Payback ruszył z kampanią z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku. Akcja ma zachęcić wszystkich uczestników do korzystania z aplikacji mobilnej programu.

Urodzinowy spot reklamowy wyświetlany będzie w Multikinach przed wszystkimi seansami oraz na cyfrowych plakatach. Dodatkowo działania promocyjne obejmują Facebooka, stronę internetową, a także mailing i SMS-y do uczestników programu. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Multikino jest partnerem Programu Payback od 2011 roku. Za każde 2 zł wydane w Multikinie uczestnicy Programu otrzymują 1 pkt Payback, a zebrane punkty mogą wymieniać na bilety oraz zestawy barowe.

Dołącz do dyskusji: Payback z kampanią na 10. urodziny

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamila
ja skorzystałam i słuchajcie wygrałam punkty, moi znajomi także, ja na przykład nie chciałam na nic wymieniać bo mam rzeczy i produktów w domu aż nadto, ale na vouchery do knajpy wymieniłam i było ok :)
13 4
odpowiedź
User
Joanna
Bardzo lubię brać udział w takich loteriach zawsze można coś ciekawego otrzymać :) a ja z tego z chęcią korzystam
13 4
odpowiedź