PayPo promuje zakupy odroczone
Zajmująca się płatnościami odroczonymi skierowanymi do sklepów internetowych firma PayPo ruszyła z ogólnopolską kampanią pod hasłem „PayPo? Spoko”. To pierwsza, tak duża i na szeroką skalę kampania w historii brandu.
Celem kampanii PayPo jest przedstawienie BNPL jako smart rozwiązania, które sprawia, że zakupy stają się wygodne i pewne. Idea kampanii opiera się na promowanym przez PayPo smart shoppingu. Kupujący może najpierw sprawdzić produkt, zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a zapłacić wygodnie później. Może skorzystać z aktualnych promocji i kupić coś w atrakcyjnej cenie, a także odłożyć płatność za zakupy w czasie.
– Kolejny raz postawiliśmy na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam wzmocnić świadomość marki wśród kupujących. Zależało nam, aby kampania PayPo Spoko została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na niestandardowe formaty, z charakterystycznym podkładem muzycznym, który został specjalnie dla nas skomponowany. To największa pod względem zasięgu kampania PayPo. Realizujemy ją nie tylko online, ale także w outdoorze. Mamy nadzieję, że zostanie ona zauważona przez Polaków i zachęcimy ich do wypróbowania tej formy płatności, a co za tym idzie robienia rozsądnych i przemyślanych zakupów – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo.
Spoty „PayPo? Spoko” emitowane są na popularnych platformach społecznościowych i VOD, a także w formie audio na Spotify. Dodatkowo kreacje z hasłem przewodnim kampanii obecne są na różnych formatach reklamowych w outdoorze, jak np. siatki reklamowe, rowery miejskie, czy tramwaj. Zaplanowane działania pozwolą firmie dotrzeć do 70 proc. grupy docelowej.
Dołącz do dyskusji: PayPo promuje zakupy odroczone