PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów
Firma badawcza PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów i zajmie się realizacją wywiadów w ramach badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Pod koniec października ub.r. Krajowy Instytut Mediów ogłosił przetarg na realizację wywiadów w ramach badania założycielskiego. Warunkiem udziału w nim była wpłata 60 tys. zł wadium.
Zgłosiły się do niego 3 firmy badawcze: Ipsos (złożył ofertę z ceną 3,13 mln zł), PBS (z ceną 2,65 mln zł) i Research Collective (z ceną 2,96 mln zł). KIM rozstrzygając przetarg do współpracy wybrał PBS.
Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KIM, wynosi nieco ponad 4,14 mln zł. Z wybraną firmą będzie pracować przez 14 miesięcy.
KIM oczekuje, że PBS przystąpi do realizacji badania (realizacji wywiadów) w ramach Badania Założycielskiego nie wcześniej niż 1 lutego 2024 r. Będzie je realizować do 21 grudnia 2024 r.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Firma będzie realizować badania ilościowe, z tzw. liderem gospodarstwa domowego (zarówno wywiad dotyczący gospodarstwa domowego, jak i wywiad o indywidualnej konsumpcji) techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI) lub tabletu (TAPI), a w przypadku wywiadów z członkami gospodarstwa domowego, techniką CAPI lub techniką wywiadu telefonicznego.
Dołącz do dyskusji: PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów