PCK szuka agencji PR do kampanii na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy
Polski Czerwony Krzyż zaprasza agencje do składania ofert na kampanię PR na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Do zadań wybranej przez PCK agencji należeć będzie zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii PR na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy.
Celem zaplanowanych działań jest dotarcie z komunikacją do jak najszerszego grona uchodźców z Ukrainy, przebywających w Polsce, zbudowanie i rozpowszechnienie marki Infolinii PCK oraz zwiększenie zaufania społecznego do PCK, jako organizacji aktywnie i trafnie odpowiadającej na potrzeby
psychologiczne uchodźców z Ukrainy.
Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem planu kampanii i jej koordynacją, zebraniem i przeanalizowaniem danych dot. potrzeb uchodźców z Ukrainy w zakresie wsparcia psychologicznego. Będzie też koordynować partnerstwa PCK z mediami zakresie działań Infolinii PCK, przygotuje key visuals dla kampanii (np. plakaty, grafiki i banery) – na użytek kampanii w mediach tradycyjnych i społecznościowych, przygotuje też treści w trakcie całej kampanii do publikacji w mediach społecznościowych.
Zainteresowane oferty mogą składać oferty do 16 października br.
Dołącz do dyskusji: PCK szuka agencji PR do kampanii na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy