SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi z nową kampanią „Thirsty for more"

Marka Pepsi - która w ostatnim czasie przeszła rebranding - wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. Oprócz tradycyjnych działań przygotowano także szereg niestandardowych aktywności. - Chcemy dać naszym konsumentom możliwość doświadczania tego czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej, nieskrępowanej radości i zabawy poprzez interakcję z brandem - komentuje Anna Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

W ostatnim czasie marka Pepsi przeszła rebranding. Po 14 latach został zmieniony logotyp oraz wprowadzono nową identyfikację wizualną. Zmieniona została także nazwa napoju Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. Globalny rebranding dokonano z okazji 125 rocznicy powstania marki. Nowa odsłona Pepsi jest dostępna w polskich sklepach od stycznia br.

- Odważna czcionka, żywa paleta kolorów oraz charakterystyczne, pulsujące tło. To właśnie wyróżnia nowy design Pepsi. Odświeżone logo to ukłon w kierunku fanów Pepsi. Podkreśla zarówno nowoczesny, jak i kultowy styl napojów z lat 70. i 80. - komentuje Anna Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Marka zdecydowała się także wprowadzić do swojej identyfikacji wizualnej elementy digitalowe: ruch i animacje, które - jak komunikuje spółka - nadają całości „dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią”. - W ten sposób nowy branding doskonale odzwierciedla wartości Pepsi - otwartość i nieograniczoną radość. Chcę podkreślić, że choć zmienił się wygląd produktu, to Pepsi zachowało ten sam świetny smak uwielbiany przez konsumentów na całym świecie - opisuje Piekarska.

Kampania odbywa się pod hasłem „Thirsty for more”

Kampania Pepsi, prowadzona pod spójnym globalnym hasłem „Thirsty for more”, wystartowała w Polsce w marcu i będzie trwała do jesieni. Marka rozpoczęła swoje działania od komunikacji w telewizji, digitalu, na kanałach własnych w SoMe oraz od zorganizowania otwartego wydarzenia dla fanów Pepsi w Varso Tower, na którym oficjalnie zaprezentowano odświeżony logotyp Pepsi oraz nowe hasło aktywacji.

- Aktywacja jest efektem globalnej transformacji naszej marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat. Stwierdziliśmy, że 125 rocznica powstania Pepsi, to idealny moment na odświeżenie naszego wizerunku. Naszej kampanii daliśmy hasło „Thirsty for more”, dzięki któremu chcemy jednocześnie przekazać, że Pepsi to napoje, które gaszą pragnienie, a także chcemy podkreślić indywidualizm naszego konsumenta. Bardzo ważną częścią kampanii jest promocja marki Pepsi Zero Cukru, która zmieniła nazwę z Pepsi Max. Poprzednia nazwa kojarzyła się z wieloma znaczeniami, a nowa jest pełną unifikacją z kategorią napojów bez cukru - opisuje nam Anna Piekarska.

Kampania obejmuje wszechstronne działania digital, jak i tradycyjne, szerokozasięgowe media, uwzględniające telewizję, reklamy OOH wykorzystujące innowacyjne murale z elementami LED i farbą UV oraz aktywacje influencerskie, których efektem będzie m.in. limitowany drop.

Szereg niestandardowych form promocji

W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się również liczne aktywacje ambientowe. Fani marki mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich interaktywnych puszek prezentujących nowe logo marki oraz cyfrowych wizualizacji. Konsumenci będą mieli również możliwość poznać Pepsi w rozszerzonej rzeczywistości - zeskanowanie kodu na wybranych nośnikach outdoorowych przeniesie konsumenta do AR zaimplementowanego na Instagramie.

Marka Pepsi będzie obecna także m.in. na różnych imprezach kulturalno-sportowych oraz na specjalnie zaprojektowanych basenach z kulkami. Pojawia się także w Energylandii na atrakcji Mega Roller Coaster, która tymczasowo dostępna jest pod nazwą Pepsi Hyperion

Plan działań promocyjnych obejmuje również sponsoring wydarzeń muzycznych, między innymi SBM FFestival, gdzie pojawi się specjalna strefa marki. Zaplanowano także produkcję strefy Pepsi podczas trwania Superpucharu UEFA, którego marka została oficjalnym sponsorem.

- Ideą naszej kampanii jest dostarczenie konsumentom pozytywnych emocji. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom chcemy dawać możliwość doświadczania tego czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej, nieskrępowanej radości i zabawy poprzez interakcję z brandem. Dlatego w Pepsi stawiamy na otwartość i jesteśmy, tam, gdzie są nasi konsumenci. W miastach na całym świecie pojawia się branding Pepsi w nowej i nietypowej odsłonie. Już niebawem będzie można go zobaczyć również w Polsce - dodaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ania Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej na rynek polski i digital odpowiada Feeders Agency. Działania PR i eventowe zostały powierzone Flywheel Public Relations. Zenith Polska odpowiada za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Z kolei akcje samplingowe na terenie całej Polski koordynuje Ewesa - Brand & Customer Experience Agency.

Dołącz do dyskusji: Pepsi z nową kampanią „Thirsty for more"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl