SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Perfect, Sejm i Śnieżka reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)

Polskie Radio rozpoczęło kolejną kampanię, w której promuje cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, internet, radio i prasę przygotowały agencja Isobar i dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska).

W ramach kampanii przez cztery tygodnie na antenie TVN, TVP, Polsatu oraz w wybranych stacjach tematycznych emitowane są piętnastosekundowe spoty, które zgodnie z przesłaniem kampanii „Radio cyfrowe. Nadaje więcej” prezentują korzyści dla słuchaczy wynikające z wykorzystywania cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.

Poprzednia kampania prowadzona była na przełomie ub. i br. (zobacz szczegóły).

Obecnie reklamy oprócz telewizji pojawią się w „Newsweeku”, „Gazecie Wyborczej”, „Polityce”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „Rzeczpospolitej”, „Wysokich Obcasach Extra” oraz „Czterech Kątach”. Spoty radiowe emitowane są na wszystkich antenach Polskiego Radia, a internetowa kampania bannerowa objęła portal polskieradio.pl oraz  serwisy Onet.pl, Wp.pl i Interia.pl.

Za strategię, kreację i produkcję materiałów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a Carat Polska zaplanował obecność kampanii w telewizji, radiu, prasie i internecie. Zakup mediów: Agencja Promocji Polskiego Radia (radio, prasa i internet) oraz Carat Polska (telewizja).

Dołącz do dyskusji: Perfect, Sejm i Śnieżka reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl