Perla Pełna Dobra klientem Mindshare Polska
Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową Perla Pełna Dobra, producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti.
W ramach nawiązanej współpracy Mindshare Polska odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów, wspierając kampanię promującą hummus – flagowy produkt marki.
Z początkiem marca, ruszyła ogólnopolska kampania promująca hummus, jeden z kluczowych produktów marki Perla Pełna Dobra.
Spoty reklamowe emitowane są w TV (Polsat, TVN i TVP oraz ich stacje tematyczne), w serwisach VOD, a także na portalach horyzontalnych oraz w wybranych kinach sieci Multikino.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mindshare, ponieważ szukaliśmy doświadczonego partnera, który mógł nam zaoferować wsparcie w doborze i odpowiedniej parametryzacji mediów. Nasza nowa marka debiutuje na polskim rynku i chcieliśmy jej zapewnić odpowiednio mocne wejście, stąd pojawienie się w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach - mówi Dawid Zielkowski, marketing manager Perla Polska.
Współpraca nawiązana została w ramach wygranego przetargu i potrwa do końca czerwca br. Firmy nie podają, jakie inne agencje brały udział w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Perla Pełna Dobra klientem Mindshare Polska