PGE wybiera w przetargu agencje eventowe
PGE Polska Grupa Energetyczna prowadzi przetarg na wybór agencji eventowych - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy wyboru agencji eventowych do kompleksowej organizacji i obsługi wydarzeń typu: konferencja, konferencja prasowa, szkolenia, targi, wystawy, stoiska lub strefy promocyjne, eventy (branżowe, kulturalne, sportowe lub inne), wewnętrzne spotkania pracownicze (integracyjne, szkoleniowe, okolicznościowe lub inne).
Wybrane agencje zajmą się również opracowywaniem i produkcją materiałów promocyjnych, informacyjnych, edukacyjnych oraz nośników reklamowych i innych materiałów wizerunkowo-reklamowych.
PGE będzie pracować ze zwycięskimi agencjami przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.
O wyborze zwycięzców zdecydują: cena oferty (waga: 50 proc.), zadanie przetargowe (40 proc.) i maksymalna prowizja agencji za realizację pojedynczego eventu (10 proc.).
Dołącz do dyskusji: PGE wybiera w przetargu agencje eventowe