PGE wybierze w przetargu producentów tresci wideo
Polska Grupa Energetyczna szuka w przetargu firm, które na jej zlecenie zajmie się produkcją materiałów wideo. Będzie z nimi współpracować przez dwa lata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy świadczenia usług z zakresu produkcji materiałów video na potrzeby promocji wizerunku marki PGE.
Przedmiotowymi zleceniami realizowanymi w ramach umowy ramowej z wybranymi firmami będą materiały video o różnych długościach emitowane w mediach społecznościowych, w internecie, podczas eventów i/lub w kanałach komunikacji wewnętrznej dla pracowników PGE oraz w telewizji.
Wybrana firmy będą realizować zlecenia z zakresu produkcji spotów video – zarówno do kampanii digital jak i ATL oraz kanałach komunikacji wewnętrznej PGE. Będą to zarówno spoty fabularne, animacje 2D i/lub 3D.
Do ich zadań należeć będzie m.in. opracowanie koncepcji wraz ze scenariuszem do realizacji danego materiału, opracowanie założeń produkcyjnych, organizacja planów zdjęciowych, wynajem ekip filmowych/produkcyjnych oraz nadzór nad ich pracą, produkcja video w oparciu o gotowy scenariusz dostarczony przez PGE, przygotowywanie storyboardów przedstawiających pomysł na scenariusz danego filmu, wszelkie prace postprodukcyjne, realizacja wszelkich niezbędnych prac produkcyjnych od koordynacji kwestii
preprodukcyjnych, po nadzór oraz realizację produkcji po postprodukcję aż po oddanie finalnych materiałów do emisji.
Firmy te będą ponadto odpowiedzialne za prace z zakresu montażu i obróbki materiałów dostarczonych przez PGE, aktualizacje gotowego materiału zgodnie z zamówieniem PGE itd.
Umowa ze zwycięskimi firmami zostanie zawarta na 2 lata. Przetarg trwa do 10 stycznia 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: PGE wybierze w przetargu producentów tresci wideo