Piast stawia na koszykówkę
Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię komunikującą zaangażowanie marki w sponsoring koszykarskiej drużyny ASCO Śląsk Wrocław.
Ośmiosekundowy billboard sponsorski Piasta w listopadzie i grudniu poprzedzać będzie wiadomości sportowe emitowane na antenie TVP3. Piwo Piast dostępne będzie w tym okresie w wyjątkowych, dedykowanych opakowaniach, przygotowanych specjalnie z okazji 60-lecia WKS Śląsk.
Równolegle do prowadzonej w TVP3 kampanii sponsoringowej zaplanowano wiele ciekawych aktywności dla konsumentów Piasta kibicujących wrocławskiemu klubowi - liczne konkursy organizowane w prasie, radiu i na stronie internetowej marki, a także konkursy towarzyszące samym rozgrywkom. Przewidziano także specjalną promocję konsumencką, w której za zakup 4 piw Piast otrzymać będzie można kolejne piwo gratis.
W związku z obchodzonym w tym roku 60-leciem wrocławskiego klubu WKS Śląsk marka Piast przygotowała także dedykowane opakowania nawiązujące do tego jubileuszu. Pojawiające się na opakowaniu hasło "Moje Miasto. Mój Klub. Mój Piast." w wyrazisty i czytelny sposób akcentuje więzi łączące markę z mieszkańcami Wrocławia i ich klubem.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Piast stawia na koszykówkę