„Pierwsza Miłość” w ciągu 5 lat straciła 500 tys. widzów
Serial obyczajowy „Pierwsza miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 2,43 mln widzów, czyli tyle samo co przed rokiem. Polsat w trakcie emisji serialu jest liderem w grupie 16-49.
Serial ma średnio 18,64 proc. udziału w grupie 4+ oraz 23,62 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem „Pierwsza miłość” miała odpowiednio 19,21 proc. i 22,97 proc. udziału w rynku.
W 2006 roku serial oglądało średnio 2,99 mln widzów, czyli o ponad 500 tys. więcej niż w tym roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Pierwsza Miłość | |||
I-IV | AMR | SHR % | SHR/16-49 |
2006 | 2 981 610 | 23,57% | 27,51% |
2007 | 2 969 853 | 23,56% | 27,82% |
2008 | 2 615 137 | 21,72% | 27,27% |
2009 | 2 730 809 | 21,26% | 25,47% |
2010 | 2 442 608 | 19,21% | 22,97% |
2011 | 2 427 644 | 18,64% | 23,62% |
Najwięcej widzów w okresie 1 stycznia - 26 kwietnia 2011 r. zgromadził odcinek nadany 7 marca - 2,82 mln widzów (20 proc. udziału w grupie 4+).
TOP10/2011 | AMR | SHR % |
Data | Grupa 4+ | |
07-03-2011 | 2 817 184 | 20,03% |
24-02-2011 | 2 814 068 | 19,25% |
02-03-2011 | 2 754 670 | 19,92% |
25-02-2011 | 2 745 322 | 19,84% |
03-03-2011 | 2 728 411 | 19,24% |
01-03-2011 | 2 724 319 | 19,71% |
24-03-2011 | 2 693 952 | 21,29% |
22-02-2011 | 2 664 276 | 18,67% |
23-02-2011 | 2 663 250 | 18,62% |
17-03-2011 | 2 634 808 | 19,27% |
Podczas emisji serialu Polsat zajmuje trzecią pozycję na rynku w grupie 4+ za TVP1 oraz TVN. W grupie komercyjnej stacja zajmuje pozycję lidera wyprzedzając TVN oraz TVP1.
Konkurencja | AMR | SHR% | SHR/16-49 |
TVP1 | 3 244 254 | 24,89% | 18,38% |
TVN | 2 523 751 | 19,36% | 19,40% |
POLSAT | 2 427 644 | 18,64% | 23,62% |
TVP2 | 1 462 602 | 11,22% | 8,81% |
„Pierwszą miłość” oglądają głównie kobiety, mieszkańcy wsi, małych miast oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 37,39% | 78 |
Kobiety | 62,61% | 121 | |
Wiek | 4-9 | 3,03% | 51 |
10-15 | 5,31% | 78 | |
16 - 19 | 4,83% | 86 | |
20 - 24 | 6,87% | 87 | |
25 - 29 | 9,46% | 106 | |
30 - 34 | 8,51% | 103 | |
35 - 39 | 6,87% | 93 | |
40 - 44 | 4,73% | 74 | |
45 - 49 | 6,45% | 94 | |
50 - 54 | 9,82% | 122 | |
55 - 59 | 8,87% | 114 | |
60+ | 25,25% | 125 | |
Wlk. miasta | Wieś | 41,07% | 105 |
< 50 tys. | 26,99% | 112 | |
50-100 tys. | 9,89% | 115 | |
100-200 tys. | 7,69% | 95 | |
> 200 tys. | 14,35% | 71 | |
Zawód | Top management | 5,28% | 61 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,15% | 81 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,96% | 105 | |
Emeryci | 34,59% | 135 | |
Inni | 27,02% | 88 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 60,02% | 133 |
Średnie | 24,57% | 83 | |
Wyższe | 7,07% | 56 | |
Inne | 8,34% | 66 |
Serial, produkowany przez ATM Grupę, jest emitowany od poniedziałku do piątku o godzinie 18.00. „Pierwsza miłość” jest obecna na antenie od 2004 roku. Jak dotąd Polsat pokazał 1300 odcinków.
Dołącz do dyskusji: „Pierwsza Miłość” w ciągu 5 lat straciła 500 tys. widzów
Słabizna !!!!!!