„Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Polsat na czele rynku telewizyjnego
Serial „Pierwsza miłość” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 1,9 mln widzów, o 240 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem w rynku telewizyjnym.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 31 sierpnia do 6 października br. średnia widownia tego serialu wyniosła 1,9 mln osób, zaś udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 18,41 proc. wśród wszystkich widzów oraz 23,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 października br. Oglądało go 2,27 mln widzów.
TOP 3 |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-10-2015 |
2 267 212 |
20,25% |
28-09-2015 |
2 142 843 |
19,10% |
29-09-2015 |
2 125 948 |
18,84% |
W porównaniu do takiego samego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 5 października ub.r.) produkcję średnio śledziło 1,66 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 16,08 proc. oraz 20,78 proc.
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 14,70 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i „Świat się kręci”; 13,62 proc.), zaś czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,81 proc.). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - Pierwsza miłość |
1 902 623 |
18,41% |
23,75% |
TVN |
1 519 042 |
14,70% |
14,77% |
TVP1 |
1 407 703 |
13,62% |
7,62% |
TVP2 |
1 116 917 |
10,81% |
7,98% |
Premierowe odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu emitowane są w dni powszednie o godz. 18.00.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,40 proc.
Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Polsat na czele rynku telewizyjnego