Pierwszy numer 'Mojego Mieszkania' wydany przez Muratora
Dziś na rynku ukazuje się pierwszy numer miesięcznika "Moje Mieszkanie" wydany przez wydawnictwo Murator SA, które w maju odkupiło tytuł od G+J Polska. Towarzyszy mu kampania reklamowa.
Magazyn ma teraz niższą cenę - kosztuje 3,90 zł (dotychczas 4,99 zł) i większy nakład, który wynosi 125 tys. egz. (z danych ZKDP wynika, że w pierwszych czterech miesiącach br. nakład pisma wynosił 85 tys. egz., a w maju - 95 tys. egz., zaś średnia sprzedaż ogółem tytułu w pierwszych pięciu miesiącach br. ukształtowała się na poziomie 49 047 egz.).
Nową redaktor naczelną "Mojego Mieszkania" została Małgorzata Tomczyk, która kieruje jednocześnie pozostałymi magazynami wnętrzarskimi Muratora - "Dobrym Wnętrzem" i "M jak mieszkanie". Uruchomiona została także strona internetowa miesięcznika, która dostępna jest pod adresem www.mojemieszkanie.pl.
Kampania reklamowa wspierająca numer startuje dziś i potrwa do 5 września br. Obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, TV 4 i kanały At Media) i radio (RMF FM). Pismo promowane jest także w magazynach i serwisach internetowych Muratora.
Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała firma Avandgarde Productions, layout reklamy prasowej zaprojektował Pentagon Media Team, a bannery w internecie opracował dział projektów internetowych Muratora. Media zaplanował dom mediowy Starcom, a za całość kampanii odpowiada dział marketingu - wnętrza wydawcy..
Dołącz do dyskusji: Pierwszy numer 'Mojego Mieszkania' wydany przez Muratora