Pierwszy numer „Shape” wydany przez nową naczelną Edytę Litwiniuk. Zmieniona zawartość, niższa cena
Na rynku ukazał się wrześniowy numer magazynu „Shape” (Marquard Media Polska), w całości przygotowany przez nową redaktor naczelną Edytę Litwiniuk. Miesięcznik przeszedł metamorfozę - teraz ma nowy format i tematykę oraz niższą cenę.
Wrześniowy numer magazynu „Shape” ukazał się w nakładzie 60 tys. egzemplarzy, ma niezmienioną objętość 128 stron i dostępny jest w cenie 6,99 złotych za egzemplarz (w porównaniu z poprzednimi wydaniami jest tańszy o złotówkę). Miesięcznik zmienił także format ze 190x253mm na 205x276mm. Najistotniejszą zmianą jest jednak zmiana makiety oraz tematyki.
- Teraz makieta nastawiona jest na przejrzystość, czytelność, cechy zgodne ze sposobem, w jaki młodzi ludzie konsumują media - informacje muszą być atrakcyjne w odbiorze. Równocześnie stawiamy na współpracę z ekspertami, angażując takie nazwiska, jak Anna Lewandowska czy Andrzej Depko, słowem osoby, które w swoich dziedzinach mają do zaproponowania czytelniczkom 100-procentowy profesjonalizm - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Gugała, brand manager tytułu.
Zmianie uległy stałe działy magazynu, które teraz - jak podkreśla wydawca - dotyczą wszystkich najważniejszych zagadnień niezbędnych do myślenia serio o byciu fit. - Kluczem do nich jest słowo „shape”: Supplements&Diet, Health, Active, Psyche, Enjoy - podkreśla Gugała. Obecnie na łamach magazynu „Shape” można znaleźć więcej artykułów o szeroko pojętym zdrowym trybie życia, a nieco mniej np. o modzie.
- „Shape” zawsze był unikalny, ponieważ to pierwszy tytuł fitnessowy w Polsce, który już od kilkunastu lat kreuje modę na fitness w kraju. Zależy nam na kreaowaniu takiego magazynu, który nie będzie wymagał od czytelniczek pragnących na co dzień żyć zdrowo, szukania innych źródeł informacji na najważniejsze wymagane do tego zagadnienia. „Shape” to nie tylko treningi, ale również dieta, psychologia i szukanie radości w każdej aktywności dnia. Stawiamy na dzielenie się z czytelniczkami radami, które nie wykraczają poza krąg ich możliwości - jeśli treningi, to takie, które będą w stanie odbyć bez problemu choćby w domu, jeśli przepisy fit, to ze składników, które są ogólnie dostępne i nie wydrylują portfela. Ma być skutecznie i praktycznie - mówi Marcin Gugała.
Pojawieniu się wrześniowego wydania magazynu „Shape” towarzyszy premiera serwisu shape.pl. W tym momencie w serwisie znajdują się m.in. działy: Odchudzanie, Fitness, Styl życia, Trener oraz dział wideo, który ma być stale rozbudowywany i uzupełniany treściami multimedialnymi.
Wrześniowe wydanie miesięcznika „Shape” wspiera kampania promocyjna. Za jej kreację odpowiedzialny jest dział marketingu wydawnictwa Marquard Media Polska, a kampania realizowana jest w telewizji (m.in. TVN, Polsat, MTV, VIVA), rozgłośniach radiowych (m.in. Eska, RDC, Radio Kolor), wydawnictwo stawia także na szerokie działania promocyjne w POS.
„Shape” jest miesięcznikiem poświęconym zdrowemu stylowi życia. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w pierwszym kwartale br. wyniosła 11 868 egz. (o 48,82 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2015 roku - dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Pierwszy numer „Shape” wydany przez nową naczelną Edytę Litwiniuk. Zmieniona zawartość, niższa cena