Pimedia kupi media do kampanii Industriady
Firma Pimedia Przemysław Kozok wygrała przetarg władz województwa śląskiego i na ich zlecenie zaplanuje i kupi media do kampanii promującej Industriadę 2015.
W przetargu startowało siedem agencji. Oprócz zwycięskiej także Mr Target, SPC House of Media, U2 Media, Mastermind i Mastermind Media, Lowe Media i Starcom. Ten ostatni zajmował się obsługą mediową kampanii promującej Industriadę rok i dwa lata temu.
Pimedia złożyło ofertę z ceną 461 250 zł, najniższą w przetargu. Agencja zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie, internecie, na tablicach wielkoformatowych i citylightach, czasu antenowego w radiu i telewizji na potrzeby działań realizowanych od 7 maja do 19 czerwca br. Zrealizuje też badania dotyczące skuteczności i efektywności przeprowadzonych działań reklamowych w mediach (dwie fale badania: pre-test i post-test).
Industriada to festiwal prezentujący dziedzictwo przemysłowe, organizowany przez władze woj. śląskiego co roku. W tym roku startuje 13 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Pimedia kupi media do kampanii Industriady