Pimedia zajmie się obsługą mediową GZM
Agencja Pimedia Przemysław Kozok wygrała przetarg na obsługę mediową Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. Sigmę Bis i Mastermind Media.
Przetarg dotyczył zakupu powierzchni reklamowej i czasu reklamowego w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu.
Złożyły je agencje: Sun&More (z ceną 595,5 tys. zł), Pimedia Przemysław Kozok (369 tys. zł), Tarraya (740,2 tys. zł), Mastermind Media (568,5 tys. zł), Sigma Bis - 516,9 tys. zł oraz konsorcjum agencji Bringmore Advertising i Euvic Media (405,1 tys. zł).
GZM do współpracy wybrała agencję Pimedia Przemysław Kozok.
Agencja zajmie się też przeprowadzeniem badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów. Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena.
Umowa zostanie zawarta na 3 miesiące.
GZM prowadziła podobny przetarg wiosną br. - wtedy do obsługi mediowej swoich kampanii wybrała agencje Bringmore Advertising i Euvic Media.
Dołącz do dyskusji: Pimedia zajmie się obsługą mediową GZM