Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński na castingu reklamują piwo Tyskie
W ramach kampanii piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „Jesteśmy na TY” z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego zorganizowano nietypowy casting. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Moon Films, Televisor, Juice i Zenith.
Osoby biorące udział w castingu miały odegrać scenę spotkania z nieznajomą osobą i stuknięcia się z nią kuflem piwa. W tracie scenki okazywało się, że nieznajomymi są Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński, którzy na planie pojawiali się z kuflami Tyskiego. Ma to podkreślać, że zgodnie z hasłem „Jesteśmy na TY” marka Tyskie pomaga skracać dystans.
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w kampanii piwa Tyskie występują od lutego br. Wyemitowano jak dotąd kilka spotów z ich udziałem, m.in. nawiązujący do sponsorowanie przez markę piłkarskiej reprezentacji Polski.
Za koncepcję nietypowego castingu odpowiadała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Spot nakręcił Mikołaj Syguda, montażem zajął się Robert Gryka, dźwiękiem - Sergiusz Oczkowski, a reżyserią - Tadeusz Śliwa.
Produkcją castingu zajął się Moon Films, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie mediów odpowiada Zenith.
Dołącz do dyskusji: Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński na castingu reklamują piwo Tyskie