Sieć sklepów Piotr i Paweł zmienia się w Spar. Nowa platforma komunikacyjna „Świeżo”
Po przejęciu przez Spar Group sieci sklepów Piotr i Paweł, nowy właściciel rozpoczął działania reklamowe dla sklepów w wybranych miastach. Niebawem rozpocznie się również rebranding pod hasłem "Świeżo". Sieć będzie rozwijać się pod marką Spar. Działania reklamowe przygotują Brasil i Pure Play.
Spar Group przejął Grupę Piotr i Paweł w październiku tego roku. W ramach umowy, obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na Spar, tak by sieć do końca 2020 roku liczyła ponad 150 placówek.
Rebranding sieci rozpocznie się w ciągu kilku najbliższych tygodni. Sklepy Piotr i Paweł będą stopniowo zmieniać logo na Spar.
Pierwsze otwarcie sklepu pod tą marką odbędzie się na przełomie listopada i grudnia w warszawskim centrum handlowym Blue City.
Sklepy pod nową nazwą są promowane platformą komunikacyjną „Świeżo”.
Za przygotowanie platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów online i offline - agencja Pure Play.
- Do współpracy przy prowadzeniu działań marketingowych sklepów Piotr i Paweł oraz SPAR wybraliśmy agencję Brasil, która przedstawiła platformę komunikacyjną o bardzo dużym potencjale oraz dom mediowy Pure Play proponujący transparentne podejście do planowania i zakupu mediów - powiedział Bartosz Kluczyński, dyrektor marketingu Piotr i Paweł oraz Wasz Sklep Spar.
Dołącz do dyskusji: Sieć sklepów Piotr i Paweł zmienia się w Spar. Nowa platforma komunikacyjna „Świeżo”