Piwo Książęce reklamowane w wersji Burgundowe Trzy Słody (wideo)
W nowej kampanii reklamowej piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) prezentowana jest jego wersja na sezon jesienno-zimowy - Burgundowe Trzy Słody. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, Lubię to, Q&A Communications oraz MEC.
Spot piwa Książące Burgundowe Trzy Słody, oparty na technice filmów poklatkowych, w wizualny sposób pokazuje składniki tego piwa i tłumaczy, jakie walory smakowe mu zapewniają. Hasło główne kampanii to towarzyszący marce od dłuższego czasu slogan: „Nie jedno do odkrycia”.
Wiosną br. w analogicznych spotach reklamowane były trzy podstawowe warianty Książęcego.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna kampania jest prowadzona od zeszłego tygodnia w telewizji, internecie (m.in. serwisach VoD), kinach oraz punktach sprzedaży.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Nairobia, za aktywności w internecie opowiada agencja Lubię to, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Piwo Książęce reklamowane w wersji Burgundowe Trzy Słody (wideo)