Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
Marka Lech z początkiem kwietnia br. ruszyła z nową platformą komunikacyjną, widoczną już na licznych touchpointach, takich jak OOH czy digital. Agencja Cut The Mustard brała aktywny udział w tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej, która została przygotowana wspólnie z zespołem marki. Efektem tych prac było powstanie m.in. nowej czcionki Lech Sans, która został stworzony wraz z Mateuszem Machalskim. Nowy font wyróżnia się unikatowym krojem pisma i stanowi jeden z kluczowych elementów komunikacji marki.
Zobacz: Lech promuje się jako „piwo generacji L”
Kolejny rok współpracy to nie tylko nowa komunikacja marki. Agencji zostały powierzone takie zadania, jak wsparcie współpracy z kluczowymi klientami marki, komunikacja w trakcie festiwali muzycznych, influencer marketing oraz komunikacja wewnętrzna.
- Długofalowa współpraca z marką Lech, udowadnia, że jako agencja potrafimy dostarczyć jakość i kreatywność, która doceniana jest przez klientów. Jest to też dowód na to, że w Cut The Mustard potrafimy ewoluować wraz z Klientami, zaproponować świeże i wartościowe działania, w zgodzie z przyjętą strategią marki i niezwykle cieszymy się, że zostało to dostrzeżone i docenione przez zespół marki Lech - mówi Karolina Witecka, CEO w Cut The Mustard.
Dołącz do dyskusji: Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard